thesimsbloggarna

Alla inlägg under mars 2012

Av Joanna, Johanna - 5 mars 2012 15:38

Mamma Fia: Orange

Pappa Peter: Grå

Småbarnet Johanna: Rosa

Småbarnet Joanna: Blå

Tonåringen Tiffany: Vinröd

Svart: Berättar röst och andra personer..

Srry för dålig bloggning vi (som har bloggen) har inte varit med varandra. Men idag så gör vi en ny del av Familjen Annorlunda. Hoppas ni får en trevlig lässtund (dramatiskröst) ;D

Medans Tiffany står och klappar sitt nya föl tänker hon.."Ååh, undrar varför alla kallar våran familj för 'Familjen Annorlunda' Alla i klassen förutom min bästis går runt och säger: -Hey, Tiffany, hur går det för dig och Familjen Annorlunda? Och sen skrattar dom och går iväg.. Eller, vänta här nu.., men den där 'populära' killen i klassen, han kallar inte min familj för Familjen Annorlunda! Jag måste prata med honom!

Dagen efter..

Innan skolan bjöd Tiffany ut den populäraste killen i klassen, hon sa att dom bara skulle träffas, men "träffen" "råkade" bli en dejt..

Jaa, vem vet kommer dom bli ihop? Svaret kommer nu..

Eller inte.. Precis när Tiffany ska fråga, så måste den populäraste killen i klassen med namnet "Shark Racket" gå till skolan. Och det måste ju Tiffany med..

Tiffany går i skolan..

Efter skolan..

Men nu är skolan slut, och Tiffany bjuder Shark på en dejt, för nu ska hon fråga..

Tiffany: -Du Sherk.., Alsså.., vill du..bli.., ihop med mig..?

Sherk: -Ja, såklart jag vill! Jag har väntat på att du skulle fråga, imorse precis när vi skulle till skolan, tänkte jag, "Nää, nu får du ta o skärpa dig! Kom igen! Fråga henne!" Men tur att du bjöd ut mig en gång till!

Och såklart, när man ska hem efter dejten, måste man ju först ge en hejdå puss till sin pojkvän.

SLUUT! Srry för att det blev en ganska kort del, menmen, vi ska FÖRSÖKA att göra en ny del varje vecka. Föresten! På torsdag kommer sims i rampljuset ut! Jag (Johanna) kommer få det! Hoppas också att Joanna kommer få det. Hon kommer önska sig sims i rampljuset på sin födelse dag. (Hon fyller år 19 dagar efter att det kommit ut) tror jag att det var. Jaja! Ses!

Kram Joanna & Johanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kommande

KOMMANDE!: FAMILJEN ANNORLUNDA DEL 3!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards